
Я вірю в талант кожного свого учня. І намагаюсь, щоб і кожен повірив у себе. Мої уроки — не спорт. Це арт-терапія, розкриття і розуміння себе через музику і через голос. Ми робимо вправи, ми вчимося, але робимо це так, щоб було цікаво. У заняттях я поєдную вправи для класичного співу (Belcanto) із вправами для естрадного та джазового співу (базуюсь на підходах Сета Ріггза, Бретта Меннінга, Боба Столоффа, Енн Пекхам, а також спираюсь на свій власний досвід, оскільки співала в кавер-бендах і вмію знімати різні вокальні манери). Викладаю спів з 2016 року. Працюю і з дітьми, і з дорослими. Я чула все і талант розпізнаю з перших нот. Можливо, ним виявитесь саме ви чи ваша дитина. Чекаю на зустріч) Як правило, урок складається з 2-х частин: 1 — виконання вправ та пояснення техніки (історія музики та сольфеджіо — за бажанням); 2 — розбір пісень (вибір репертуару здебільшого довіряю учням, але і підказую від себе, що краще обрати; це залежить від вмінь учня).


Про репетитора
Я вірю в талант кожного свого учня. І намагаюсь, щоб і кожен повірив у себе. Мої уроки — не спорт. Це арт-терапія, розкриття і розуміння себе через музику і через голос. Ми робимо вправи, ми вчимося, але робимо це так, щоб було цікаво. У заняттях я поєдную вправи для класичного співу (Belcanto) із вправами для естрадного та джазового співу (базуюсь на підходах Сета Ріггза, Бретта Меннінга, Боба Столоффа, Енн Пекхам, а також спираюсь на свій власний досвід, оскільки співала в кавер-бендах і вмію знімати різні вокальні манери). Викладаю спів з 2016 року. Працюю і з дітьми, і з дорослими. Я чула все і талант розпізнаю з перших нот. Можливо, ним виявитесь саме ви чи ваша дитина. Чекаю на зустріч) Як правило, урок складається з 2-х частин: 1 — виконання вправ та пояснення техніки (історія музики та сольфеджіо — за бажанням); 2 — розбір пісень (вибір репертуару здебільшого довіряю учням, але і підказую від себе, що краще обрати; це залежить від вмінь учня).
