
Я — викладач фортепіано та провідний концертмейстер у Прикарпатському національному університеті, де маю понад 5 років досвіду в музичній освіті. Моя мета — не лише навчити учнів технічним навичкам гри на фортепіано, а й допомогти їм розвинути музичне чуття, творчість і любов до музики. Активно займаюся дослідженням арт-терапії, вірячи в силу музики як інструменту для емоційного та психологічного розвитку. Співпраця з шотландським професором Нейджелом Осбурном відкриває нові горизонти у моїй педагогічній практиці, дозволяючи впроваджувати інноваційні методи навчання та терапії. Маю значний досвід роботи з дітьми з особливими потребами, що навчає мене знаходити індивідуальний підхід до кожного учня. Я створюю підтримуючу та стимулюючу навчальну атмосферу, де кожен може відчути себе впевнено та комфортно. Мої заняття базуються на поєднанні класичних технік і сучасних методик, що дозволяє учням розвивати свою індивідуальність як музикантів. Я активно залучаю учнів до концертної діяльності, що розвиває їх сценічні навички та впевненість.


Про репетитора
Я — викладач фортепіано та провідний концертмейстер у Прикарпатському національному університеті, де маю понад 5 років досвіду в музичній освіті. Моя мета — не лише навчити учнів технічним навичкам гри на фортепіано, а й допомогти їм розвинути музичне чуття, творчість і любов до музики. Активно займаюся дослідженням арт-терапії, вірячи в силу музики як інструменту для емоційного та психологічного розвитку. Співпраця з шотландським професором Нейджелом Осбурном відкриває нові горизонти у моїй педагогічній практиці, дозволяючи впроваджувати інноваційні методи навчання та терапії. Маю значний досвід роботи з дітьми з особливими потребами, що навчає мене знаходити індивідуальний підхід до кожного учня. Я створюю підтримуючу та стимулюючу навчальну атмосферу, де кожен може відчути себе впевнено та комфортно. Мої заняття базуються на поєднанні класичних технік і сучасних методик, що дозволяє учням розвивати свою індивідуальність як музикантів. Я активно залучаю учнів до концертної діяльності, що розвиває їх сценічні навички та впевненість.
